Stiinta & Tehnologie

Un Logan cat pentru o echipa de baschet

In L
oganul Diesel incapea un James Bond. Ce-i drept, unul care se transforma in final, determinat de masina, intr-un adevarat familist. In Loganul Break incap cinci "James Bonzi" plus un sofer. Fireste, si ei dovedesc ca au un scop nobil , legat tot de familie. Campania de promovare a celui mai nou model de masina iesit de pe portile fabricii din Pitesti, Logan MCV , se inscrie in linia trasata deja de Dacia prin spotul pentru motorizarea diesel amintit mai sus. Desi departamentul de marketing insista sa asocieze imaginea masinii cu aventura, tehnologia avansata, performantele exceptionale (toate specifice filmelor din care par rupte imaginile spotului), e putin probabil ca pana si cei mai indulgenti potentiali cumparatori sa aiba in minte vreuna dintre aceste idei cand se gandesc la automobilul autohton. Cu toate ca nu este prost executata, acorda atentie amanuntelor si nu-i lipseste elementul-surpriza, imaginea pe care o sugereaza spotul se poate dovedi extrem de diferita de modul in care romanii percep modelele autohtone. Asa ca si aceasta ultima productie a creativilor care lucreaza pentru Dacia starneste un zambet, prin caracterul ei fortat si pretentiile mai degraba exagerate pe care le are. Desi finalul spotului ni-i arata pe "James Bonzii" nostri metamorfozati in jucatori de baschet, veniti intr-un suflet pentru a face o surpriza unui copil, marturisesc ca sunt mai degraba interesat de modul in care cinci baschetbalisti plus un sofer au supravietuit mai multi kilometri inghesuiti intr-un Logan, fie el si Break.
  •   2006-10-24
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului