Stiinta & Tehnologie

#dealer toyota #romania #premiul ichiban

Un dealer Toyota din Romania a primit premiul Ichiban

Dealerul Toyota Mega Auto din Iasi a primit premiul pentru Excelenta in Satisfactia Clientilor, acordat la nivel european.

Recunoasterea si premierea dealerului iesean a avut loc in cadrul celei de-a cincea editii a Premiilor Europene pentru Excelenta in Satisfactia Clientilor Toyota Ichiban, organizata cu ocazia Conferintei Distribuitorilor Europeni, la Paris, la sediul Le Rendez-Vous Toyota. Criteriile pe baza carora au fost evaluati participantii s-au incadrat in doua categorii – satisfacerea clientilor in momentul vanzarii si satisfactia post-vanzare.

"Sintagma clientul pe primul loc ramane pentru noi un punct de reper din filozofia Toyota. Va asigur ca toti membrii echipei Toyota depun toate eforturile pentru a livra cele mai bune servicii si pentru a oferi deplina satisfactie pentru clienti. Castigatorii acestei editii sunt cei mai buni dintre cei buni, intrucat satisfacerea deplina a clientilor reprezinta un principiu al activitatii lor cotidiene", a  declarat Tadashi Arashima, CEO si Presedinte al Toyota Motor Europe.

Aproximativ 2600 de retaileri din intreaga Europa au fost evaluati pe baza rezultatelor unui studiu privind satisfactia clientilor, introdus pentru prima oara de Toyota Motor Europe in 2006. In cadrul celei de-a cincea editii a Premiilor Toyota Ichiban, Toyota Motor Europe a premiat 41 dealeri  din 31  de piete, drept recunoastere pentru contributia lor la cresterea Toyota in Romania si in Europa.

Companiile castigatoare au fost selectate pentru performante exceptionale in termeni de satisfactie la vanzare si service. Dealerul Toyota Mega Auto a dovedit grija fata de modul in care clientii sunt primiti in showroom, li se prezinta masinile la drive test si le sunt predate autoturismele. Au fost evaluate, de asemenea, precizia si punctualitatea livrarii si a actiunilor de follow-up.

Termenul "Ichiban" este cuvantul japonez provenit din sloganul Toyota - "Okyakusama Ichiban", care inseamna "Clientul pe primul loc". "Ichiban" se traduce prin "numarul unu" sau "primul".

Cititi mai multe pe Auto.ro  
 

  •   2010-05-13
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Cat de mult iti folosesti puterea de cumparator?

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare