Stiinta & Tehnologie

#preturi #lasnare romania #scirocco

Scirocco vine in Romania de la 20.500 euro

class="sapou">Porsche Romania va incepe, in noiembrie, comercializarea celei de-a treia generatii a coupe-ului de 2+2 locuri, la preturi de la 20.500 de euro, cu TVA.
Cea de-a treia generatie a modelului Scirocco va fi lansata in Europa de Vest la sfarsitul lunii august-inceputul lunii septembrie. In Romania, modelul va fi disponibil din luna noiembrie. Patru motorizari vor fi disponibile in momentul lansarii, 3 pe benzina si una diesel. Modelul este construit pe platforma best-seller-ului de clasa compacta, Golf. Din punctul de vedere al dimensiunilor, Scirocco se prezinta cu o lungime de 4,25 de metri, o latime de 1,81 metri, in timp ce inaltimea masoara 1,40 metri.

Ampatamentul masinii este acelasi ca in cazul modelului Golf, de 2,58 de metri. Volumul portbagajului este de 292 de litri si poate fi extins, prin rabatarea banchetei spate, la 755 de litri.

In termeni de design, Scirocco se impune printr-o abordare noua a partii frontale. Sigla Volkswagen este pozitionata direct pe capota si nu este inclusa in grila radiatorului, cum se intampla cu celelalte modele ale marcii. Partea posterioara este dominata de stopurile late.

Noile linii de pe Scirocco semnaleaza in acelasi timp si directia de design care ar putea fi adoptata de concernul din Wolfsburg pentru modelele sale ulterioare. Mai mult, sistemul de reglare adaptiva a trenului de rulare, DCC, este adecvat special pentru modelul Scirocco.

Reglarea nu se rezuma la caracteristicile amortizoarelor, ci continua cu servodirectia electromecanica. Reglarea adaptiva a trenului de rulare ofera trei programe: Normal, Sport si Confort. In termeni de dotari standard, toate versiunile vor fi echipate cu jante din aliaj usor de 17 inch, scaune pentru sofer si pasager reglabile pe inaltime, volan si maneta-schimbator de viteze imbracate in piele, scaune sport, geamuri actionate electric, instalatie de climatizare , ESP, sistem de asistenta la franare si sase airbaguri.

Cel mai mic motor, de 1,4 litri, dezvolta 122 de cai-putere la 5.000 de rotatii pe minut. Cel mai important aspect al acestei motorizari il reprezinta insa momentul motor, despre care se poate spune ca este cu adevarat extraordinar pentru cilindreea si puterea de mai sus. Mai exact, cuplu maxim este de 200 de Newton-metri si, mai mult, este disponibil intr-o plaja de 1.500 si 4.000 de rotatii pe minut.

Performantele masinii se traduc printr-o viteza maxima de 200 de kilometri pe ora si o acceleratie de 9,7 secunde. Consumul mixt de carburant este de 6,1 litri, potrivit datelor producatorului. Deocamdata, reprezentantii Porsche Romania au anuntat pretul de baza doar pentru aceasta versiune: 20.500 de euro, cu TVA inclus.

Al doilea motor pe benzina, tot de 1,4 litri, are o putere marita la 160 de cai-putere, la 5.900 de rotatii. Momentul motor maxim de 240 de Newton-metri este disponibil de la 1.750 de rotatii pe minut. Viteza maxima este de 218 kilometri pe ora. Acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza in 8 secunde. Consumul mediu de carburant este de 6,5 litri la 100 de kilometri. Varful de gama este reprezentat de motorul deja consacrat pe celelalte modele ale grupului.

Din 2 litri, Volkswagen a scos 200 de cai-putere, la 6.000 de rotatii, si un moment maxim de 280 Nm pe o plaja de 1.700 si 5.000 de rotatii. Viteza maxima ajunge la 235 de kilometri pe ora. Acceleratia se realizeaza in 7,2 secunde. Consumul mediu este de 7,7 litri. Dieselul de 2 litri si 140 de cai-putere are un consum de 5,4 litri. Performantele de rulare sunt de 207 kilometri pe ora in ceea ce priveste viteza maxima si de 9,3 secunde in privinta acceleratiei.

In echiparea de serie, modelul Scirocco este dotat cu o cutie de viteze cu 6 trepte. Optional, pentru cele trei propulsoare de peste 140 de cai-putere, este disponibila cutia de viteze cu ambreiaj dublu DSG. Pentru motorul diesel, precum si pentru propulsorul TFSI de 200 de cai-putere este disponibila o cutie automata cu 6 trepte cu ambreiaj dublu. Puterea motorului de 160 de cai-putere poate fi distribuita, tot optional, cu ajutorul cutiei de viteze cu 7 trepte cu ambreiaj dublu.

Primul Scirocco a fost lansat in 1974 si a fost produs pana la sfarsitul anului 1981. Modelul a fost vandut in peste 504.000 de exemplare in intreaga lume. A doua generatie a fost produsa intre 1982 si 1989 si a generat vanzari de 291.000 de unitati. Modelul este produs in Portugalia.
Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro
  •   2008-07-17
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Rolul tatalului in stabilirea bugetului familiei

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului