Designul noilor profile este asemanator cu cel al Facebook-ului si afiseaza textele si fotografiile, astfel incat sa ofere un acces mai usor la rezumatul profilelor utilizatorilor. Noua interfata poate fi activata din interiorul site-ului, de la sectiunea "Produse".
Tweet-urile populare sunt scoase in evidenta cu ajutorul noului design, iar utilizatorii au chiar si posibilitatea de a si le ierarhiza dupa bunul plac. De asemenea, acestea pot fi filtrate in functie de natura lor in 4 categorii: imagini, video, tweet-uri text sau tweet-uri care au primit replici.
Fotografia de profil este acum mai mare, iar noua interfata a imprumutat de la Facebook si ideea de imagine-coperta.
Lista persoanelor pe care le urmaresti apare ca un colaj de conturi complet, care dezvaluie o versiune miniaturala a imaginilor lor de profil si a fotografiilor-coperta.
Pana acum, doar cateva celebritati si-au activat noua interfata, insa Twitter spera ca aceasta sa fie primita cu bratele deschise si de catre restul utilizatorilor.
Sursa foto: twitter.com