Stiinta & Tehnologie

Rexton, confort made in Asia

Modelul de la SsangYong nu este un tot-teren autentic, dar are calitati care l-ar putea impune lejer in lupta cu rivalii din linia a doua a acestui segment. Initial, sud-coreenii de la SsangYong (un conglomerat de firme care produc, pe langa autovehicule mari, si ciment, si cizme din cauciuc) si-au dorit sa faca din Rexton un off-road de lux. Pana la urma, cu ajutorul tehnologiei germane (motor si cutie de viteze furnizate de Mercedes) si cu formele stilistului Italian Giugiaro („ajutat” de un designer nebun, britanicul Ken Greenley) a iesit un urias SUV confortabil care se poate adapta destul de usor si pe traseele de langa asfalt. Noul Rexton (de fapt, un model retusat dupa cel lansat in urma cu cativa ani) se remarca prin masivitate si confort. Nu este nici cel mai puternic si nici cel mai performant din segmentul sau. Probabil ca nici cel mai frumos, dar are de partea sa atuul confortului. Aceasta calitate este evidentiata mai ales la primul contact. Interiorul este primitor si suficient pentru cinci adulti. Nu incap chiar sapte baschetbalisti ca in reclamele cu Logan Break, dar cinci samurai ar intra si cu sabiile in spinare. Bordul este bine structurat, astfel incat ergonomia sa aduca plusuri in clasamentul calitatii. La fel sunt si materialele, de calitate, iar inchegarea acestora s-a realizat decent. De remarcat si faptul ca intreaga tapiterie este din piele fina , scaunele sunt incalzite, aproape toate comenzile sunt electrice si foarte usor de utilizat. In standard exista patru airbaguri, precum si eficacele sisteme de franare si de control al tractiunii sau al traiectoriei (ABS, ESP, EBD etc.). Asta a fost la primul contact. Puteti citi continuarea in Evenimentul Zilei

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea