Stiinta & Tehnologie

#romania #iindustria auto interna #rabla

"Rabla" si-a atins scopul: a incurajat industria auto interna

Dupa peste 60.000 de masini vechi casate si epuizarea (din nou) a tichetelor valorice, putem spune ca programul "Rabla" este un succes.

Si nu doar datorita goanei dupa vouchere , ci mai ales faptului ca industria auto interna a avut de castigat de pe urma acestui program: peste jumatate din masinile noi achizitionate prin "Rabla" sunt din productia autohtona.

"Eu sunt foarte bucuros sa vad faptul ca mai mult de o jumatate din masinile noi care s-au cumparat in baza «Programului Rabla» sunt masini de la Dacia-Renault. Asta inseamna ca atingem si un scop pe care l-am avut in vedere, acela de a incuraja industria autohtona",
a afirmat, vineri, la Mioveni, premierul Emil Boc.

Asadar, Dacia-Renault a avut numai de castigat, iar premierul considera aceasta afacere drept o investitie strategica, atat prin continut, cat si prin locurile de munca ce au fost create.

Am aflat joi ca, dupa ce la incepul lunii aprilie numarul tichetelor valorice a fost suplimentat cu inca 50.000, acestea sunt foarte aproape de epuizare . Fapt ce a determinat decizia unei noi suplimentari , in conditiile in care in primele doua luni au fost distribuite 94.000 din cele 110.000 de vouchere, potrivit declaratiei ministrului Mediului si Padurilor, Laszlo Borbely.

Romanii au cumparat pana acum peste 11.600 masini noi prin programul Rabla, in timp ce in primele doua luni ale anului au fost achizitionate numai 2.500 de autoturisme noi, fara acest program.

Cititi mai multe pe Auto.ro    

  •   2010-04-27
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Aurelian Popescu: Tot ce trebuie sa stii despre asigurarea obligatorie a locuintelor

Expertul Acasa.ro, Aurelian Popescu, consultant de asigurari

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Efectele dependentei dintre cumparatori si vanzatori

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii