Directorul executiv al constructorului auto francez psa peugeot citroen SA, al doilea constructor auto european, a prezentat miercuri detaliile unui masiv plan de restructurare, ce include reducerea costurilor si lansarea mai multor noi modele, pentru a impiedica scaderea vanzarilor si a imbunatati profitabilitatea, informeaza AP. Pana in 2010, compania intentioneaza sa lanseze 41 de noi modele, cu sase mai mult decat se intentiona initial, de autoturisme si de utilitare, pentru a controla in acel an un procent de 15,5 la suta din piata auto europeana , a declarat directorul executiv de la PSA Peugeot Citroen , Christian Streiff.
Numai in 2008, ar urma sa fie lansate pe piata un numar de 17 noi modele, a dezvaluit Streiff. In plus, programul de restructurare, denumit Cap 2010, ar urma sa se traduca prin reducerea cu 30 la suta a cheltuielilor care nu sunt legate direct de activitatea de productie. Reducerea costurilor ar urma sa fie insotita de economii anuale de 600 milioane euro ca urmare a scaderii personalului.