Stiinta & Tehnologie

#Targetare si campanii eficiente #canale si medii de promovare #promovare online #campanii promovare

Pasionat/a de promovarea online? Participa gratuit la conferinta "Targetare si campanii eficiente", organizata de PR2Advertising.ro

Daca vrei sa sa afli care sunt cele mai potrivite canale si medii de promovare, cum concepi o campanie eficienta, PR2Advertising.ro te invita la a doua editie a conferintei „Targetare si campanii eficiente”, care va avea loc pe 4 octombrie, in Bucuresti.

Printre speakerii invitati la eveniment se numara: Radu Ciofu (cofondator SEOmark.ro), Dana Nae Popa (managing director pastel), Ozana Giusca (Small Business Growth Expert, CEO & Founder Tooliers), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro, Owner MTH Digital & Co-Organiser GPeC), Andra Nistor (Marketing Manager Romania & Ungaria TÜV SÜD).

Radu Ciofu este Business Manager la SEOmark.ro, societate specializata in furnizarea de servicii si cursuri pentru marketing online. Este de profesie economist, motiv pentru care promoveaza un marketing online bazat strict pe indicatori de profitabilitate si eficienta

"Domeniul digital a evoluat extrem de mult in anii trecuti si sunt convins ca evolutia nu se va opri aici. Cred ca peste 10 ani internetul si promovarea pe internet se va face in moduri pe care astazi nici nu ne imaginam. Din acest motiv SEOmark.ro isi propune sa ofere cele mai noi si eficiente modalitati de promovare online."

Dana Nae Popa  este managing director pastel, agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand. Compania a fost infiintata in 2006 si a crescut organic, avand o cifra de afaceri care depaseste 1 milion de euro.

De-a lungul carierei antreprenoriale, Ozana Giusca a facut afaceri in retail, fashion, masini second hand si altele. Considera ca a facut toate greselile posibile, iar in 2008 a trebuit sa se reinventeze complet. A decis sa devina consultant in cresterea afacerilor si sa organizeze workshop-uri tocmai pentru a-i ajuta pe antreprenori sa nu faca aceleasi greseli. In prezent companiile ei din Statele Unite, Marea Britanie si Romania vand cu succes in toata lumea.

Raluca Radu este Country Manager Answear.ro, Owner MTH Digital - agentie de strategie online si marketing digital - si Co-Organizator GPeC - cel mai important eveniment de e-commerce din Romania. Avand o experienta de peste 11 ani in marketing digital si strategie de business online, Raluca se implica activ in cresterea si educarea pietei de comert electronic, fiind lector de e-commerce si consultant in zona de strategie online pentru startup-uri aflate la inceput de drum.

Dupa ce timp de 9 ani a acumulat experienta in departamentele de publicitate si marketing ale publisherilor Mediafax Group, Intact Media Group si Medien Holding, Andra Nistor coordoneaza departamentele de marketing din Romania si Ungaria ale TÜV SÜD, reputatul organism german in domeniul testare-inspectie-certificare.

Conferinta “Targetare si campanii eficiente” face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.

Participarea la evenimentele PR2Advertising.ro este gratuita. Inscrie-te si tu aici.

Sponsor principal: SEOmark.ro

Sponsori secundari: ALF (Afaceri si Leadership Feminin), POLIGLOT (Centru de limbi straine), Invox

Partener media principal: Comunicatedepresa.ro

Perteneri media secundari: 9am, Acasa.ro, Business24, Calendarevenimente.ro, Garbo, LivePR, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Bloguri partenere: Andranistor.ro, Dianasolomon.wordpress.com, Emilcalinescu.eu, Ralucauluiteanu.eu, Mariuscalin.ro, Prcafe.ro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea