Stiinta & Tehnologie

'Parintele' Logan-ului spune povestea 'masinii de 5.000 de euro'

Log
an -ul reprezinta o poveste de succes romaneasca si chiar daca majoritatea oficialilor Renault nu considerau initial ca modelul poate aduce profit, in doi ani de la lansare au fost comercializate peste 400.000 de unitati, tinta pentru 2010 fiind de 1,2 milioane de modele vandute pe plan global. Ideea construirii modelului Logan a fost la inceput respinsa de majoritatea oficialilor Renault care considerau ca masina nu va putea aduce profit, scrie Louis Schweitzer , fost presedinte al Renault si initiator al proiectului Logan, intr-o carte lansata in Franta. "Dat fiind ca aveam privilegiul, ca presedinte al Renault, sa nu tin cont de studiile economice care spuneau ca Logan nu poate aduce profit, am hotarat sa nu le iau in seama Daca totul se va desfasura conform planului vom vinde pe plan mondial 800.000 de masini Logan in 2010 si 1,2 milioane mai incolo, daca lucruile se vor desfasura asa cum ne dorim noi. Totul depinde de tari cum ar fi Iranul, unde desi situatia este complicata, avem o piata de 300.000 de masini pe an, sau de China, unde nu prea stim cand vom putea intra. Cert e ca in 2010, unul din trei sau patru vehicule vandute de grupul Renault va fi Logan, deci modelul va avea o importanta foarte mare pentru companie", scrie in cartea sa, Louis Schweitzer, presedinte al Renault intre 1992 si 2005, citat de pagina franceza de internet www.usinenouvelle.com. (continuarea in Wall-Street )
  •   2007-01-22
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Aurelian Popescu: Tot ce trebuie sa stii despre asigurarea obligatorie a locuintelor

Expertul Acasa.ro, Aurelian Popescu, consultant de asigurari

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului