Stiinta & Tehnologie

#toyota #romania #recall

OFICIAL: Toyota Romania raspunde la recall-ul european

Reprezentantii Toyota din Romania vor lua aceleasi masuri ca omologii lor europeni pentru a afla cati clienti ar putea fi afectati de recall-ul pe care il vor opera la nivel european.

Oficialii Toyota Romania analizeaza numarul si modelele autovehiculelor produse si vandute de constructorul nipon care sunt afectate de recall-ul operat la nivel european. Pentru moment, cei de la Toyota trebuie sa genereze o baza de date a clientilor care au cumparat un model Toyota cu aceasta potentiala problema si sa ii contacteze pe acestia in vederea efectuarii reparatiilor necesare in service-urile autorizate. La nivel european, numarul de exemplare care vor fi rechemate in service va fi, conform ultimelor informatii venite dinspre oficialii japonezi, de pana la 1.8 milioane. Recall-ul afecteaza generatiile noi ale modelelor Auris, Avensis , Aygo, Corolla , iQ, RAV4, Verso si Yaris construite intre februarie 2005 si ianuarie 2010.

Motivul acestui recall este o problema la nivelul pedalei de acceleratie , care ar putea sa ramana blocata mecanic intr-o pozitie partial apasata sau sa revina lent la pozitia normala. Acest comportament este cauzat de probabilitatea aparitiei uzurii la mecanismul pedalei de acceleratie. Uzura progresiva, in combinatie cu anumite conditii de functionare si de mediu pot genera o frecare mai mare la nivelul mecanismului, astfel incat pedala de acceleratie sa poata fi apasata mai greu, sa revina incet la pozitia normala, sau, in cel mai rau caz, sa ramana partial apasata.

In Romania nu s-au semnalat pana acum plangeri referitoare la aceasta problema si nu s-au raportat accidente care sa fie legate de aceasta posibila defectiune . Detaliile actiunilor corective si procedurile de implementare ale acestora vor fi communicate direct clientilor care conduc autovehicule posibil vizate de aceasta campanie. Toyota asigura clientii ca face toate eforturile pentru remedierea acestei situatii cat mai repede posibil. Tocmai de aceea, in Europa s-a operat deja o modificare a liniei de productie in ceea ce priveste elementele ce stau la baza acestei campanii de service. Astfel, nu exista motive pentru oprirea productiei in Europa.

Cu toate ca incidenta acestei probleme este foarte redusa, Toyota recomanda clientilor care sunt ingrijorati in legatura cu aceasta problema sa contacteze cel mai apropiat service Toyota pentru a solicita asistenta inainte ca instructiunile de organizare a campaniei de service sa fie emise.

Cititi mai multe pe Automarket.ro

 

  •   2010-01-30
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii