Stiinta & Tehnologie

Noul C5, un Citroen "german"

Autoturismul francez de clasa medie , lansat luna aceasta in Europa, o rupe definitiv cu imaginea desueta si aspiratiile modeste, aruncand "greilor" manusa.

Mai rar se poate constata o atat de mare diferenta intre doua generatii consecutive ale aceluiasi model, ca in cazul lui Citroen C5 . Noul autoturism francez de clasa medie, lansat luna aceasta in Europa, o rupe definitiv cu imaginea desueta si aspiratiile modeste, provocadu-i pe "greii" segmentului: Audi, Mercedes si BMW. Pozitionarea lui C5 alaturi de A4, Clasa C si Seria 3, dar, mai ales, foamea de succes, au determinat Citroen sa renunte la abordarea traditionala, fantezista, in favoarea uneia mult mai pragmatice, teutone.

Sapte motoare

Designerii au oferit masinii un aer aproape nemtesc. Materialele folosite la interior si felul in care au fost asamblate completeaza imaginea serioasa. Gama de motorizari este copioasa, cu trei unitati pe benzina si patru pe motorina. Mai mult, pentru prima oara in acest segment, sunt disponibile doua suspensii, una clasica, de otel, alta hidraulica - un element specific Citroen.

Cititi continuarea pe Evenimentul Zilei

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea