Stiinta & Tehnologie

Noul C5, un Citroen "german"

Autoturismul francez de clasa medie , lansat luna aceasta in Europa, o rupe definitiv cu imaginea desueta si aspiratiile modeste, aruncand "greilor" manusa.

Mai rar se poate constata o atat de mare diferenta intre doua generatii consecutive ale aceluiasi model, ca in cazul lui Citroen C5 . Noul autoturism francez de clasa medie, lansat luna aceasta in Europa, o rupe definitiv cu imaginea desueta si aspiratiile modeste, provocadu-i pe "greii" segmentului: Audi, Mercedes si BMW. Pozitionarea lui C5 alaturi de A4, Clasa C si Seria 3, dar, mai ales, foamea de succes, au determinat Citroen sa renunte la abordarea traditionala, fantezista, in favoarea uneia mult mai pragmatice, teutone.

Sapte motoare

Designerii au oferit masinii un aer aproape nemtesc. Materialele folosite la interior si felul in care au fost asamblate completeaza imaginea serioasa. Gama de motorizari este copioasa, cu trei unitati pe benzina si patru pe motorina. Mai mult, pentru prima oara in acest segment, sunt disponibile doua suspensii, una clasica, de otel, alta hidraulica - un element specific Citroen.

Cititi continuarea pe Evenimentul Zilei

  •   2008-03-28
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare