In incercarea sa de a-si pastra pozitia de lider pe segmentul premium la nivel mondial, BMW va cauta sa-si largeasca gama de modele In urmatorii ani. Pentru a creste insa considerabil vanzarile, constructorul german are nevoie de noi clienti, din alte segmente de piata.
Din aceste considerente am putea asista la o deviere a filosofiei de brand bavareze, intr-o directie complet noua, mult mai abordabila de catre marea masa: segmentul vehiculelor de volum. Noua platforma cu tractiune fata , creata pentru Mini, ar urma sa deschida acest drum pentru BMW, care se pare ca planuieste un nou entry-level, pozitionat sub viitorul Seria 1.
Familia actualului compact din Munchen va continua sa pastreze propulsia posterioara si nu va abandona statutul premium. Cu toate acestea, noul vehicul cu tractiune fata va fi botezat tot Seria 1, bineinteles cu promisiunea ca intre cele doua modele se va face o diferentiere clara, in principal in materie de design.
Viitorul Seria 1 cu propulsie spate, urmasul celui actual, va fi ceva mai scump, in timp ce noul model, dezvoltat pe platforma Mini, va avea un pret de pornire neobisnuit de mic pentru un BMW.
In conditiile in care grupul BMW va scoate pe piata doua modele cu tractiune fata, multi se asteapta ca noul venit sa canibalizeze vanzarile lui Mini. Oficialii BMW nu se tem insa de acest lucru, pentru ca ambele branduri detin o imagine individuala puternica.
Continuarea pe Automarket.ro