Stiinta & Tehnologie

Mini îşi schimbă faţa

Dup
ce, de la lansare, a comercializat peste 800.000 de unităţi, Mini a decis să introducă o nouă versiune a celebrului model Mini Cooper . Astfel, principalele schimbări ale maşinii se regăsesc în partea frontală, noul model fiind propulsat de un motor de 1,6 litri, din aluminiu , dezvoltat împreună cu cei de la PSA Peugeot-Citroen. Versiunea normală de motorizare dispune de un sistem de injecţie directă, puterea ajungand la 118 CP. De partea cealaltă, versiunea Cooper S va folosi acelaşi motor, echipat cu turbocompresor, care dezvoltă, în schimb, 175 CP. Noul Mini One va fi disponibil pe piaţă ceva mai tarziu, gama de motorizări fiind completată cu ajutorul unui propulsor turbodiesel. Acceleraţia lui Mini Cooper S pană la 100 km/h se realizează în 7 secunde, motorul fiind ajutat de o cutie de viteze Getrag în şase trepte. La exterior, dimensiunile au crescut, lungimea fiind mai mare cu 70 de milimetri faţă de generaţia anterioară. Farurile mari, grila hexagonală sau semnalizatoarele păstrează linia deja celebră a lui Mini. Din laterală, maşina impresionează prin aceleaşi console mici sau prin roţile de dimensiuni mari pentru acest model. Dacă la exterior se observă o evoluţie, interiorul a trecut printr-o adevărată revoluţie. Acesta este conceput din şapte esenţe diferite de lemn, aluminiu, plus un amestec diferit de culori. Noul Mini îndeplineşte toate standardele BMW de calitate, tehnologie şi siguranţă, fiind unul dintre cele mai aşteptate modele de pe piaţă.
  •   2006-08-07
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului