Stiinta & Tehnologie

#modele noi #the best or nothing #mercedes-benz

Mercedes-Benz: "the best or nothing", plus 16 modele noi

Mercedes-Benz a demarat o noua campanie de promovare ce are rolul de a promova planurile constructorului auto sub egida unui nou slogan " the best or nothing " (cel mai bun sau nimic).

Mesajul inlocuieste "unlike any other" (ca niciun altul), anuntand un puternic atac comercial de 16 modele noi si versiuni restilizate (facelift) pana la sfarsitul anului urmator. Schimbarea vine odata cu restilizarea siglei si trecerea la propulsia alternativa .

Printre cele 16 noutati se numara trei vehicule de serie cu propulsie electrica sau alternativa: smart fortwo electric drive, B-Class F-Cell si A-Class E-Cell . Mai jos puteti vedea o mica mostra din ceea ce inseamna noua campanie Mercedes-Benz.

Cititi mai multe pe Auto.ro   

  •   2010-06-15
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii