Stiinta & Tehnologie

Mazda Nagare, noul concept al japonezilor

Mazd
a are „pe teava” un nou concept . Nu a prezentat inca nicio imagine a masinii, insa i-au destainuit numele: Nagare. Conceptul va fi prezentat la cel mai mare show auto al sfarsitului de an, Los Angeles International Auto Show, ce va avea loc la sfarsitul lunii. Nagare va fi primul indiciu cu privire la aspectul noilor generatii de masini ce vor purta logoul Mazda pe grila fata. Nagare urmeaza altor concepte ale japonezilor, masini care s-au numit Sassou, Senku, sau Kabura si au prezentate la targurile auto din anii trecuti. Nagare este directia spre care se indreapta designerii companiei. Laurens van den Acker, seful Diviziei de design de la Mazda a declarat ca: „Nagare inseamna curgere, iar aceast concept simplu este esenta masinilor Mazda care vor fi produse in viitor”. Den Acker crede ca noul concept este un tribut adus lucrurilor realizate fara complicatii, intr-un limbaj simplu. Mazda planuieste ca Nagare sa fie multiplicat pentru showuril auto viitoare, cu exprimari pe toate clasele auto pe care le dezvolta in prezent. Pentru Los Angeles, spune Den Acker, „ Nagare este doar lumina, umbra si forma, reprezinta doar directia”. Seful designului Mazda in America, Franz Von Holzhausen descrie conceptul ca fiind inspirat de natura si miscare, „captureaza lumina, energia si miscarea transformandu-le intr-un limbaj al liniilor si al formelor, este puternic si simplu, este provocator si seduce imediat”. Dincolo de poezia noului concept, Mazda va prezenta la show si cateva modele noi, precum: Mazda CX-7 crossover sau Mazda CX-9, dar si un modelul Mazda MX-5 Roadster Coupe cu plafon retractabil.
  •   2006-11-17
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: SteamOS poate fi descarcat incepand de astazi

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Cat de mult iti folosesti puterea de cumparator?

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii