Stiinta & Tehnologie

Masinile exclusiviste se vand bine

masini scumpe se afla pe o un trend ascendent care a inceput sa se manifeste inca de acum cativa ani. Pagani Zonda a anuntat ca va mai produce doar 5 unitati din actuala gama, masini care s-au vandut cu mult inainte de a ajunge pe linia de productie. Noua masina sub acest brand va fi prezentat in 2008 la Salonul Auto de la Geneva . Bugatti este un alt producator „cu probleme” in acest sens. Sefii companiei au declarat recent ca sunt nevoiti sa mareasca ritmul la „banda de productie” a modelului Veyron. Este vorba de o masina de 1 milion de euro in cazul Veyron-ului si una de 500.000 de euro, in cazul modelului Zonda. McLaren F1 este o alta supermasina care s-a vandut la pretul astronomic de 1 milion de dolari . Creatorul sau, Gordon Murray, a anuntat ca este pregatit pentru constructia unui urmas al acestuia. De aceasta data, Murray a fost nevoit sa isi deschida propriul business si a colaborat cu dezvoltatorii Caparo Vehicle Technologies. Noua masina va purta numele de Caparo T1 , este la fel de rapida si costa la fel de mult ca McLaren F1. Si modelele cotate la preturi mai mici (in jurul sfertului de milion de euro), seriile limitate de la Lamborghini si Ferrari, se vand si ele inainte de a fi produse. Iar cererea de astfel de modele este in continua crestre. Cei care isi permit sa cheltuiasca astfel de sume pe asa numitele "icon"-uri ale vietii cotidiene, par sa nu fie interesati de topicul discutiilor privind consumul de combustibil sau poluarea. Oricum, in lume exista cateva mii de fericiti posesori de masini de top, care se pot grabi dimineata la serviciu cu mai mult de 300 de km/h.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea