Stiinta & Tehnologie

Masinile anului 2007

P
este 40 de modele noi au intrat pe piata in anul 2007
Peste 40 de modele nou-noute au completat, incepand din ianuarie, oferta dealerilor de autoturisme din Romania, si multe altele sub forma de echipari noi, derivate ale modelelor existente, au ajuns in fata cumparatorilor. Debuturile s-au tinut lant din ianuarie pana in ultima luna a anului, insa, din pacate, prea putine au avut parte si de evenimente festive de lansare, multe aparand discret, pe tacute, pe piata, iar unele folosindu-se de SIAB pentru a da ochii cu publicul si mass-media. BMW BMW a trecut printr-o schimbare majora in cursul acestui an, grupul german fiind acum reprezentat direct la Bucuresti. Evolutia a marcat si atitudinea imbunatatita fata de piata, nu mai putin de 3 modele noi BMW si unul MINI fiind lansate intr-un interval scurt de timp. Este vorba despre Serie 3 Coupé/ Cabrio, mai intai, apoi de noua Serie 1 Coupé, pentru ca anul sa se incheie in forta cu M3. MINI a trecut intr-o noua etapa, prin aparitia wagonului Clubman. volkswagen group Grupul Volkswagen, reprezentat in Romania de Porsche Holding, a punctat indeosebi prin marca sa premium, Audi, care a adus in 2007 nu mai putin de 4 noutati, toate spectaculoase si bine primite de piata. Audi R8 este bolidul sport care a facut furori in lumea buna, cota alocata Romaniei fiind epuizata inainte de lansare. Celebrul TT si-a largit gama prin aparitia roadsterului, la fel de impresionant precum coupé-ul lansat la finele anului trecut. Insa tot atat de importanta a fost si lansarea lui A5/S5, un GT elegant , care a demonstrat calitatile artistice ale designerului De Silva. Nu in ultimul rand, debutul noii generatii A4 a fost un moment asteptat de fanii marcii, dar nu de concurenta germana, atacata serios de noua limuzina. Marca-fanion a grupului, Volkswagen, si-a concentrat anul acesta eforturile catre un singur model nou-nout, Tiguan, un SUV compact a carui nastere a durat mult, insa a meritat. Skoda si-a innoit modelul cel mai bine vandut, Fabia, al doilea pe lista celor care au preluat noul design al marcii. De la Seat am primit doar doua derivate, ambele bazate pe Altea: XL si Freetrack. Fiat Grupul Fiat a avut un an extrem de bogat in noutati, cele mai multe ajungand si pe meleagurile dambovitene. Marca Fiat a punctat cu noul Bravo, inca un exemplu al progresului acestui brand, compacta fiind o veritabila revelatie pentru clientii europeni ai acestui tip de autoturism. A urmat modelul pentru pietele estice Linea, unul la fel de apreciat de cei care prefera sedanurile. Din pacate, lipseste de pe lista noastra, nemeritat am spune, Fiat 500, prezentat in avanpremiera la SIAB, dar pregatit pentru debut abia la inceputul anului viitor. Lancia si-a retusat Ypsilon , sosita cu ceva intarziere dupa face-liftul de anul trecut, iar Maserati, luxoasa marca apartinand italienilor, a adus noul Gran Turismo. Importatorul Autoitalia a mai avut doua noutati, de la marca SsangYong: SUV-urile Actyon si Kyron. Cititi continuarea in Saptamana Financiara
  •   2008-01-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Campanie pentru cariera ei: Urmeaza-ti visul!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare