Producatorul auto TATA Motors lanseaza luni, in India, automobilul Nano, cu o lungime de 3 metri si un pret de 100.000 de rupii (1.979 de dolari), care va permite oamenilor mai saraci din tarile in dezvoltare sa isi cumpere pentru prima data o masina. Modelul are patru usi , cinci locuri, nu are airbaguri, aer conditionat si nici aparat de radio. Lansarea modelului s-ar putea sa nu fie suficienta pentru a revigora situatia companiei , afectata de datorii mari si de scaderea vanzarilor.

Citeste continuarea in Cotidianul.ro

  •   2009-03-23
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Vehiculele electrice vor reduce poluarea cu peste 20%

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Cat de mult iti folosesti puterea de cumparator?

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.