Stiinta & Tehnologie

Lamborghini se vinde bine in 2006

Prod
ucatorul italian Lamborghini a transmis un comunicat de presa cu previziunile vanzarilor din 2006. Daca in prima jumatate a anului, divizia de superlux a germanilor de la Audi a avut rezultate incurajatoare, italienii au deja contracte pentru doua mii de unitati pana la sfarsitul lui 2006. Suma este cu adevarat impresionanta pentru patronii germani , avand in vedere ca in urma cu cinci ani – la un an de la preluare – Lamborghini a vandut doar 300 de unitati. Oficialii Audi au declarat ca divizia Lamborghini va incheia 2006 pe profit. Germanii au cumparat compania italiana, dupa ce ajunsese falimentara si trecuse deja prin curtea celor de la Crysler Corp. sau a celor de la Indonesian Interests. Se pare ca esecul italienilor se datora scindarii businessului intre constructia de tractoare si masini de superlux. Cel mai important esec al casei italiene fiind SUV-ul LM-02. O gluma europeana spune ca Raiul inseaamna masini construite de germani, in timp ce bucataria este pe mana francezilor. Nimic mai adevarat daca luam in considerare faptul o parte importanta dintre brandurile auto de lux ale Europei sunt acum detinute de germani. Alte companii germane de prima clasa ce detin in portofoliu branduri de lux sunt: BMW, cu Rolls-Royce , Volkswagen cu Bentley si Bugatti sau Mercedes care incearca sa reinvie legendarul Maybach. Cu toate ca aceste produse sunt adresate unui esantion limitat, fiind produse de nisa, toate brandurile de lux sub management german au mers bine in 2006.
  •   2006-08-29
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Rolul tatalului in stabilirea bugetului familiei

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare