Stiinta & Tehnologie

Italiano vero

Fiat
se afla in plina expansiune, si asta se vede: lanseaza produse noi pe banda, volumele vandute cresc ametitor, calitatea masinilor devine pe zi ce trece mai buna, facand uitate zilele amare in care durata de viata a unui Fiat putea fi comparata cu a unui bun de uz casnic. Insa in tot vartejul noutatilor, Bravo reprezinta un reper: revenirea in lumea buna a industriei auto, schimbarea siglei marcii si un timp-record scurs de la concept la productia de serie . Odata cu aparitia lui Bravo, am putea spune ca vechea generatie Fiat, una cu des-tul de multe probleme, a disparut. Asta macar teoretic, deoarece Panda inca traieste bine-mersi (ar putea fi considerat singurul produs reusit din aceasta generatie, avand in vedere ca tocmai s-a produs exemplarul cu numarul 1.000.000), iar Punto Classic si-a gasit un minunat loc de pensie in estul Europei . Dar schimbarea s-a produs, ciclul s-a incheiat, iar Bravo desavarseste aceasta operatie cu succes. Cititi continuarea in text
  •   2007-09-25
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Campanie pentru cariera ei: Urmeaza-ti visul!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare