Stiinta & Tehnologie

Hyundai vrea sa se repozitioneze

Mana
gerii vanzari , dar si pentru persoanele care intra in contact cu vizitatorii showroom -urilor sau a sevice-urilor Hyundai . O astfel de pozitionare isi va arata roadele abia dupa 12 luni, crede seful Hyundai pe Europa, Roland Schaaf. Intre timp, Hyundai si-a propus sa creasca treptat gradul de satisfactie in ceea ce priveste serviciul oferit de intreaga retea de showroom-uri. Schaaf s-a intalnit cu peste 4500 de dealeri Hyundai din Europa pentru a le dezvalui noua strategie, dar si pentru a armoniza planurile de marketing la nivelul intregului continent. „In scurt timp Hyundai va transmite acelasi mesaj in toate regiunile Uniunii Europene”, crede Schaaf. Noua viziune a Hyundai este generata si de apropiata intrare a constructorilor chinezi pe pietele europene. Chinezii vor avea un avantaj clar reprezentat de pretul scazut. Acest aspect, coroborat cu un nivel calitativ in crestere pentru masinile Hyundai, ii fac pe coreeni sa migreze catre un public mai pretentios.
  •   2007-04-03
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Campanie pentru cariera ei: Urmeaza-ti visul!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.