Stiinta & Tehnologie

Hyundai vrea sa se repozitioneze

Mana
gerii vanzari , dar si pentru persoanele care intra in contact cu vizitatorii showroom -urilor sau a sevice-urilor Hyundai . O astfel de pozitionare isi va arata roadele abia dupa 12 luni, crede seful Hyundai pe Europa, Roland Schaaf. Intre timp, Hyundai si-a propus sa creasca treptat gradul de satisfactie in ceea ce priveste serviciul oferit de intreaga retea de showroom-uri. Schaaf s-a intalnit cu peste 4500 de dealeri Hyundai din Europa pentru a le dezvalui noua strategie, dar si pentru a armoniza planurile de marketing la nivelul intregului continent. „In scurt timp Hyundai va transmite acelasi mesaj in toate regiunile Uniunii Europene”, crede Schaaf. Noua viziune a Hyundai este generata si de apropiata intrare a constructorilor chinezi pe pietele europene. Chinezii vor avea un avantaj clar reprezentat de pretul scazut. Acest aspect, coroborat cu un nivel calitativ in crestere pentru masinile Hyundai, ii fac pe coreeni sa migreze catre un public mai pretentios.
  •   2007-04-03
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii