Hyundai adopta treptat o noua directie de design, botezata fluidic sculpture si caracterizata de liniile si sportivitatea unui coupe. Primul model care introduce tendintele noi este ix35 ,urmasul lui Tucson .
Hyundai a recunoscut intr-un comunicat oficial ca cele mai noi modele ale sale au adoptat o noua filosofie de design, botezata sugestiv "fluidic sculpture". Initiatorul acestei noi idei a fost conceptul ix-onic, dezvaluit anul trecut la acelasi Salon de la Geneva.
Primul model care a beneficiat de noua tendinta a fost crossover-ul ix35, care adopta o tinuta sportiva in defavoarea liniilor conservatoare . Printre elementele definitorii ale noii filosofii trecem in revista grila frontala de forma hexagonala, care va patrunde pe toate modelele gamei.
Thomas Buerkle, presedintele de design Hyundai, a declarat ca "noul ix35 reuseste sa ofere clientilor un caracter mai sportiv si o linie de coupe, care nu altereaza spatiul interior. Desi are o garda la sol mai redusa decat cea a vechiului Tucson, noul ix35 este mai lung si mai lat, atribute care se oglindesc perfect in spatiul interior", a incheiat Buerkle.
Potrivit presedintelui Han Chang Hyun, Hyundai si-a propus sa vanda anul acesta 500.000 de unitati ix35 numai in Europa, ceea ce inseamna ca ambitiile coreenilor sunt mari si in crestere cu 26% fata de cifrele inregistrate in 2008.
Cititi mai multe pe Automarket.ro