Stiinta & Tehnologie

Greii de la Paris

Din multimea de noutati prezentate pana duminica la Mondial d'Automobile de la Paris, de aceasta data am ales cateva modele ce vor fi, probabil, adevarate hit-uri si pe piata noastra . Pe langa primele patru modele expuse mai jos si prezentate, in premiera mondiala la Paris, nu ne-am putut abtine nici in fata noului Wrangler, scump la vedere pana acum in Europa, dar nu am trecut nepasatori nici pe la standul Mitsubishi, unde nu ne-am hotarat daca ne place sau nu Outlander, un concept care dezvaluie destul din ceea ce va fi pe viitor cel mai vandut SUV din Japonia la ora actuala. Citroen C4 Picasso Acest minivan compact are sapte locuri si este echipat cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Parbriz urias, acoperis din sticla - doua elemente ce ne fac sa credem ca, in 2007, la moda va fi... lumina. Sa vedem daca ceea ce aduce nou Citroen pe C4, inclusiv la capitolul design, va fi pe placul familiilor numeroase - tinta acestui model, mai ales ca adversari puternici sunt destui in segment: Scenic , Zafira si Touran. Honda CR-V Renuntand, se pare, definitiv la a se aventura foarte departe de sosea, cea de-a treia generatie CR-V are o evidenta tendinta spre lux. Dotarea sa e imbogatita semnificativ, acoperisul panoramic, regulatorul de viteze sau sistemul anticoliziune fiind atuuri importante pentru cei care folosesc masina in calatoriile lungi. Cu un motor de 2.0 l / 150 CP, acest SUV este dotat cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, dar si cu una automata. Lansarea pe piata va avea loc la inceputul anului viitor. Skoda Octavia Scout Noua Skoda Octavia Combi este, practic, Audi allroad-ul de la Skoda. Realizat pornind de la Octavia break 4 X 4, Scout dispune de o garda la sol ridicata, protectii laterale intarite si roti foarte robuste. Acest model este o extensie a familiei Octavia. O masina puternica, robusta si dinamica. In spiritul Skoda, vehiculul este propus pentru a combina placerea de a conduce in off-road, ramanand, in acelasi timp, potrivit si pentru nevoile de toata ziua. Opel Antara Antara este geamanul lui Chevrolet Captiva. In exterior, diferentele se limiteaza la calandru (grila radiator), la capota si la optica farurilor. Totusi, inginerii s-au gandit ca Antara are dreptul la propria sa plansa de bord si au actionat in consecinta. S-au oprit, insa, cu creativitatea la capitolul mecanica. Masina preia cu strictete motorizarile si transmisia Chevrolet: un V6 3,2 l de 224 CP, un 2,4 l de 141 CP si un turbodiesel de 2 l ce dezvolta 150 CP. Mitsubishi Outlander Aceasta masina este baza a ceea ce vor fi pe viitor SUV-urile Citroen - PSA. Una excelenta daca e sa judecam dupa succesul de neoprit al lui Otlander in Japonia, model ce acasa nu are, practic, concurenta in acest moment. SUV-ul compact va debarca in Europa la inceputul semestrului viitor. Dar invesmantat un pic diferit. Ceea ce e de bine, credem noi... Jeep Wrangler O noua istorie. Asta incearca cow-boy-ul modern numit Wrangler. Are sanse. Ramane deschis ca un cabriolet pentru fete, dar are si patru usi pentru a primi la bord toarta familia - ceea ce jurnalistii de la "Le Figaro" apreciau a fi "o bulversare istorica". Sub capota lui Wrangler se ascunde un motor in 4 cilindri, 2,8 diesel iesit direct din ateliere VM din Italia. Considerat nava amiral de la Jeep, Wrangler simbolizeaza in continuare libertatea si aventura, autenticitatea si puterea. Cu un spatiu interior largit si o putere imbunatatita, Wrangler mai vine si cu un nou motor de 3.8 l 205 CP. Masina se va vinde in Europa incepand din luna martie a anului viitor.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea