Reteaua de socializare, Facebook, va deveni in curand concurenta directa pentru Youtube si Netflix, dar si pentru televiziunile clasice. Facebook va introduce in curand un nou serviciu video ce va revolutiona internetul.

Serviciul denumit "Watch", va putea fi accesatin curand si le ofera utilizatorilor posibilitatea de a urmari diverse show-urim unele dintre ele produse chiar de Facebook.

Functia Watch va putea fi personalizata, astfel incat utilizatorii sa poata urmari emisiunile pe care le doresc, in functie de preferinte. Acestia vor putea, totodata, sa lase comentarii si sa se conecteze cu prietenii lor, in grupuri dedicate pentru discutii despre show-urile urmarite, potrivit stirileprotv.ro.

"Cand privesti o emisiune nu trebuie sa fii pasiv. Poate fi o sansa de a impartasi experienta si de a uni oameni carora le pasa de aceleasi lucruri", a scris CEO-ul companiei, Mark Zuckerberg, intr-o postare pe Facebook.

Astfel, Facebook intra pe o piata deja aglomerata si in continua crestere, aceea a site-urilor de streaming video, ca YouTube si Netflix, dar si a televiziunilor clasice.

Facebook a anuntat deja o serie de evenimente sportive pe care le va transmite, precum si emisiuni de gatit sau show-uri realizate de National Geographic.

Totodata, potrivit primelor informatii, serviciul video va avea doua tipuri de continut. Show-uri cu episoade cu o durata intre 20 si 30 de minute, pe care le va detine, si show-uri mai scurte, cu scenariu sau fara, cu durate intre 5 si 10 minute. In ambele tipuri de continut vor exista reclame.

Sursa foto: telegraph.co.uk

  •   2017-08-11
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Andreea Grecu

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii