Stiinta & Tehnologie

De la Peugeot 205 GTi la 207 GTi

Impatimitii masinilor sportive din anii '80 puteau alege intre cel putin doua modele, ajunse astazi emblematice: 205 GTi sau Golf II GTI. Seriile au continuat pentru fiecare dintre cei doi producatori auto . Volkswagen a lansat cu ceva vreme in urma generatia a V-a a Golf-ului (GTI), iar Peugeot isi reimprospateaza sportiva cu modelul 207 GTi. Ca si predecesorul sau de acum doua decenii, 207 GTi este o sportiva veritabila, dar mai accesibila. Peugeot 207 GTi are un propulsor de 1.6 litri pe benzina, cu injectie directa , turbina si intercooler. Tehnologia este de ultima generatie si a aparut printr-un parteneriat intre Peugeot (PSA) si BMW. Cu ajutorul acestui motor 207 GTi ajunge la prima suta de km in 7 secunde si depaseste limita de 200 de km/h. Daca i se poate imputa ceva motorului, atunci acest lucru este un grad de poluare relativ ridicat, care insa se incadreaza in registrul normal al emisiilor masinilor sport. Mai precis, este vorba de 171 de g/km de CO2. Peugeot ofera GTi-ul in varianta cu trei usi, iar jantele din aliaj au diametrul de 17 inch. In varianta standard Peugeot ofera un eleron deasupra lunetei, fapt ce ii confera modelului 207 GTi un aspect pronuntat sportiv. Peugeot 207 GTi intra pe un segment, de talie si pret, destul de „inghesuit”. Modele ca Mini Cooper S, Corsa sau Clio Sport, dar si alte masini sunt oferite de producatori la preturi de 20 de mii de euro (plus sau minus).

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea