Stiinta & Tehnologie

De ce "trage" volanul

In m
omentul aparitiei unui asemenea fenomen suntem inclinati sa ne concentram doar asupra unghiurilor directiei. In realitate ar fi bine sa incepem prin verificarea lor. Diferentele de uzura, presiune, dimensiuni sau profil pot influenta rulajul rectiliniu. Nu subestimati diferentele de masa ale rotilor ( pneu · janta · capac roata · greutati de echilibrare), in special cele montate pe puntea fata. Tineti cont si de usoara inclinare transversala inspre dreapta a caii de rulare.Unele componente ale sistemului de franare pot produce devieri ale traiectoriei ideale. Blocarea pistonasului unui etrier sau cilindru receptor , lipsa jocului intre tambur si garniturile de frana , griparea unuia dintre cablurile secundare ale franei de stationare, unele defectiuni ale partii hidraulice a sistemului ABS pot genera diferente de turatie intre roti, desi pedala sau levierul de frana nu sunt actionate. Cititi continuarea in Evenimentul Zilei
  •   2006-12-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: SteamOS poate fi descarcat incepand de astazi

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare