Salariatii Uzinei Vehicule Dacia au participat de curand la un concurs inedit. Pentru a demonstra ca au incredere in produsele fabricate la uzina Dacia , ei au fost incurajati sa propuna sloganuri originale pe tema calitatii .
Intitulat "Convinge-ma de calitatea masinii pe care o fabrici", concursul a adunat 800 de propuneri din partea angajatilor, majoritatea provenind din departamentul Caroserie .
Cele mai bune 5 sloganuri au fost selectate de Comitetul de Directie al Uzinei Vehicule, care a acordat premiile I, II, III si doua mentiuni. Diplomele au fost acordate de catre Charles Morillo, directorul Uzinei Vehicule Dacia.
Marius Ionut Georgescu , operator in departamentul Caroserie, a fost castigatorul premiului I, cu sloganul "Dacia, calitatea are un nume". Acesta va fi afisat timp de un an pe toate suporturile de comunicare interna ale Uzinei Vehicule. "Construita pentru a dura" este sloganul care a obtinut locul al II-lea . Acesta a fost propus de un salariat al departamentului Calitate, Ilie Dobre. Nicolae Zamfira, operator in departamentul Presaj, a obtinut locul III, cu sloganul "Dacia, amprenta calitatii."
Cele doua mentiuni au fost acordate Iulianei Mocanu, care a propus sloganul "Calitatea inseamna viitor" si lui Marius Constantin, cu sloganul "Alege Dacia, calitatea ne recomanda".
Cititi mai multe pe Auto.ro