Stiinta & Tehnologie

Chevrolet Captiva

Noul
model SUV Captiva face parte din noua generatie de automobile Chevrolet realizate din Coreea. Spre deosebire de vechea generatie de automobile, care erau de fapt modele Daewoo ce purtau sigla Chevrolet, noul SUV Captiva se adreseaza unui alt segment de piata , mai pretentios, fiind o masina superioara calitativ modelului primei generatii. Mai mult decat atat, Chevrolet Captiva ofera informatii pretioasa referitoare la viitorul model Opel Antara deoarece vor fi doua automobile aproape identice din punct de vedere mecanic. Un interior bine realizat Prima impresie pe care ti-o lasa acest SUV este acela de automobil destul de bine desenat, fara forme iesite din comun, cu proportii bine echilibrate. La interior, Chevrolet Captiva se prezinta mai mult decat decent, modelul oferind o serie de facilitati de care cei pretentiosi vor fi foarte multumiti: scaune incalzite, sistem de sunet compatibil MP3, sistem ESP si sistem de control al tractiunii in panta. Versiunile de varf ofera spatiu pentru 7 persoane precum si sistem de tractiune care directioneaza forta catre rotile din spate in momentul in care cele frontale patineaza. Totusi, modelul Chevrolet Captiva nu pare in stare sa se descurce foarte bine pe terenurile foarte accidentate. Motorizarile nu sunt sclipitoare Ambele versiuni de motorizare ofera un nivel decent de putere. Unul dintre ele este un diesel de 2.0 litri capabil sa furnizeze o putere de 148 CP, motor insa destul de zgomotos in momentul in care este turat, in special pe autostrada. Versiunea pe benzina de 2.4 litri functioneaza in liniste dar pare de moda veche. Tinuta de drum e principala problema Din pacate, atunci cand vine vorba despre tinuta de drum apar si problemele pentru Captiva. SUV-ul constructorului Chevrolet pare a fi unul dintre cele mai prost cotate modele de pe piata ale acestui segment din punctul de vedere al comportamentului pe sosea. Suspensiile si arcurile fac ca orice denivelare sa fie resimtita de catre pasageri. In plus de asta, pe viraje, masina nu este atat de stabila pe cat s-ar dori. Acest aspect dauneaza per total imaginii pe care a incercat sa si-o formeze Chevrolet Captiva si este principalul punct nevralgic al acestui SUV.
  •   2007-07-10
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila:  Condu-ti tu cariera, nu lasa cariera sa te conduca!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului