Stiinta & Tehnologie

Cheltuielile de intretinere, spaima soferilor

Dinc
olo de pretul combustibilului si al taxelor de tot felul. Una dintre marile griji ale unui proaspat detinator de masina cand se apropie de pragul primilor 10.000-15.000 de kilometri este revizia obligatorie. Desi nu ar trebui sa devina un factor de stres insemnat, din varii motive, impartite intre proprietar si furnizorul de servicii, drumul la service prilejuieste, nu de putine ori, situatii neplacute pentru clienti. Nemultumirile pot porni de la simpla programare, care pare a nu se putea face niciodata intr-un interval rezonabil. Apoi se ajunge la chestiunile cu adevarat serioase. Calitatea interventiei, costurile acesteia sau conditiile rigide impuse clientilor. Informeaza-te din timp Este bine ca toate detaliile legate de cheltuieli sa fie aflate inaintea achizitionarii masinii. Dupa cum le spune si numele, reviziile obligatorii trebuie efectuate in perioada de garantie. Intre altele, pentru pastrarea acesteia. "Nu sunt deloc multumit de felul in care am fost tratat", declara iritat Pavel Berechet, posesorul unei masini provenind din spatiul ex-comunist. Supararea clientului depaseste insa capitolul bune maniere : "Multi importatori ofera gratuitati in perioada garantiei sau promotii pentru piese de schimb . Aici nu s-a auzit de asa ceva, trebuie sa platesti totul", se lamenteaza el. Trebuie stiut ca fiecare producator, importator sau dealer este liber sa decida daca si cand este cazul sa initieze acest gen de campanii. Cititi continuarea in Evenimentul Zilei
  •   2007-02-02
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare