Stiinta & Tehnologie

#samsung #viral #i900 omnia #unboxing #video #cannes lions #cyber

Campania virala Samsung castiga la Cannes Lions 2009

Samsung Electronics anunta obtinerea premiului Silver la categoria Cyber Lions din cadrul Cannes Lions 2009, o competitie internationala de advertising.

"Samsung va continua sa lanseze campanii creative si inovatoare de marketing pentru produsele sale "state-of-the-art", a spus Younghee Lee.

Videoclip "unboxing"

Videoclipul Omnia unboxing a avut mai mult de 3 milioane de vizualizari in mediul online, starnind un entuziasm si o anticipare fenomenala pentru produsul vizat, un Samsung i900 Omnia, primul terminal al coreenilor din familia Omnia. "Sunt incantat ca videoclipul inovator si amuzant Omnia unboxing, care a atras atentia unui numar foarte mare de consumatori, a fost recunoscut in cadrul Cannes Lions, unul dintre cele mai importante premii ale industriei de advertising", a declarat Younghee Lee, vicepresident Global Marketing la Samsung's Mobile Communications Division.

S-a intamplat

Editia cu numarul 56 a Festivalului de advertising Cannes Lions s-a desfasurat  intre 21 - 27 iunie 2009. Concursul intruneste cel mai mare numar de profesionisti  din advertising din toata lumea.

"Cand am lansat smartphone-ul Samsung Omnia, am incercat sa raspundem   dorintei consumatorilor de a cauta un produs cu adevaat multifunctional. Din acest motiv, Samsung a planificat pentru acest telefon o campanie orientata catre consumator, cu accent pe buzz marketing, incluzand si campania virala pe online, care a contribuit atat de mult la succesul Omnia"
, a mai adaugat el.

Videoclipul castigator samsung i900 omnia "unboxing"

  •   2009-06-30
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

D.A.

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului