Stiinta & Tehnologie

#samsung #viral #i900 omnia #unboxing #video #cannes lions #cyber

Campania virala Samsung castiga la Cannes Lions 2009

Samsung Electronics anunta obtinerea premiului Silver la categoria Cyber Lions din cadrul Cannes Lions 2009, o competitie internationala de advertising.

"Samsung va continua sa lanseze campanii creative si inovatoare de marketing pentru produsele sale "state-of-the-art", a spus Younghee Lee.

Videoclip "unboxing"

Videoclipul Omnia unboxing a avut mai mult de 3 milioane de vizualizari in mediul online, starnind un entuziasm si o anticipare fenomenala pentru produsul vizat, un Samsung i900 Omnia, primul terminal al coreenilor din familia Omnia. "Sunt incantat ca videoclipul inovator si amuzant Omnia unboxing, care a atras atentia unui numar foarte mare de consumatori, a fost recunoscut in cadrul Cannes Lions, unul dintre cele mai importante premii ale industriei de advertising", a declarat Younghee Lee, vicepresident Global Marketing la Samsung's Mobile Communications Division.

S-a intamplat

Editia cu numarul 56 a Festivalului de advertising Cannes Lions s-a desfasurat  intre 21 - 27 iunie 2009. Concursul intruneste cel mai mare numar de profesionisti  din advertising din toata lumea.

"Cand am lansat smartphone-ul Samsung Omnia, am incercat sa raspundem   dorintei consumatorilor de a cauta un produs cu adevaat multifunctional. Din acest motiv, Samsung a planificat pentru acest telefon o campanie orientata catre consumator, cu accent pe buzz marketing, incluzand si campania virala pe online, care a contribuit atat de mult la succesul Omnia"
, a mai adaugat el.

Videoclipul castigator samsung i900 omnia "unboxing"

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea