Samsung Electronics anunta obtinerea premiului Silver la categoria Cyber Lions din cadrul Cannes Lions 2009, o competitie internationala de advertising.
"Samsung va continua sa lanseze campanii creative si inovatoare de marketing pentru produsele sale "state-of-the-art", a spus Younghee Lee.
Videoclip "unboxing"
Videoclipul Omnia unboxing a avut mai mult de 3 milioane de vizualizari in mediul online, starnind un entuziasm si o anticipare fenomenala pentru produsul vizat, un Samsung i900 Omnia, primul terminal al coreenilor din familia Omnia. "Sunt incantat ca videoclipul inovator si amuzant Omnia unboxing, care a atras atentia unui numar foarte mare de consumatori, a fost recunoscut in cadrul Cannes Lions, unul dintre cele mai importante premii ale industriei de advertising", a declarat Younghee Lee, vicepresident Global Marketing la Samsung's Mobile Communications Division.
S-a intamplat
Editia cu numarul 56 a Festivalului de advertising Cannes Lions s-a desfasurat intre 21 - 27 iunie 2009. Concursul intruneste cel mai mare numar de profesionisti din advertising din toata lumea.
"Cand am lansat smartphone-ul Samsung Omnia, am incercat sa raspundem dorintei consumatorilor de a cauta un produs cu adevaat multifunctional. Din acest motiv, Samsung a planificat pentru acest telefon o campanie orientata catre consumator, cu accent pe buzz marketing, incluzand si campania virala pe online, care a contribuit atat de mult la succesul Omnia", a mai adaugat el.
Videoclipul castigator samsung i900 omnia "unboxing"