Stiinta & Tehnologie

Brandul BMW Mini 2007, promovat prin filme pe internet

Mini
, filială a BMW Group, a lansat, in Statele Unite, o campanie de comunicare care se bazează pe difuzare unor filme pe internet şi care promovează noul model Mini 2007, informează LeFigaro.fr. Campania constă in mai multe filme care au apărut pe internet, pe site-ul Hammerandcoop.com. Ele descriu aventurile a două personaje, Hammer şi Coop, o istorie care combină accentul englezesc al lui Austin Powers , mustaţa lui Borat, gadget-urile K2000 şi cursele din "Starsky şi Hutch". Clipurile pot fi utilizate şi pe telefonul mobil şi pe iPod. Brandul va fi promovat, de asemenea, in outdoor şi in presa scrisă. Mini vizează un public masculin şi nu a mai fost prezent pe piaţa americană din 2003. (continuarea in Ziua ) Filmulet promotional cu noul Mini Cooper S
  •   2007-02-26
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Efectele dependentei dintre cumparatori si vanzatori

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului