In topul vanzarilor din 2007, Dacia a ramas lider detasat, chiar daca i-a scazut cota de piata cu cateva procente. Tot lider a ramas si Renault, dar in segmentul premium, unde locul 2 a fost pierdut de Skoda in favoarea Volkswagen.
Un prim semnal ca romanii fac usor-usor pasi catre brand-uri mai bine pozitionate din punct de vedere al calitatii. Lucru care reiese si din scaderea semnificativa in vanzari a marcii Hyundai, care, de pe locul 5, detinut anul trecut, a cazut tocmai pe 8, in 2007. Ford, insa, a facut un salt urias in acest an, castigand 3 pozitii fata de anul trecut. Un brand care se simte deja ca acasa, dupa ce, in 2007 a punctat, in Romania, la tranzactiile anului, prin preluarea Automobile Craiova .
In sfarsit, in 2007, am vazut noi modele, ne-am alaturat lumii civilizate cu pasi mici dar importanti militand pentru un mediu mai curat si am fost martorii mediatizatului eveniment al anului – Salonul International Auto Bucuresti . Ca si anul trecut, va propunem mai jos ierarhia Gandul a ceea ce s-a petrecut in lumea auto de la noi.