Odata cu inceperea revolutiei verzi, cei de la BMW l-au reinvitat pe C1 si l-au readus in actualitate sub numele de C1-E .
La moda
Noile tendinte in materie de mobilitate indica celor de la BMW ca acest model ar putea avea succes si ar putea rivaliza cu scuterele electrice Piaggio MP3, conceptul Piaggio USB, hibridul Peugeot hybrid3 evolution sau scuterul pliabil XO2.
Desi un model pe doua roti, BMW C1-E ar putea sa tina piept si cu mai noile modele de masini electrice pe patru roti Nissan Land Glider, Volkswagen L1 sau seria Renault Z.E. ( Zero Emissions ).
Reprezentantii BMW au declarat ca modelul va ramane pentru moment in stadiul de concept. Totodata, nu se stie cand scuterul va intra in faza de productie, dar ca descoperirile actuale isi vor face loc in lista de lucru al producatorului auto german.
Motor electric
Primele modele BMW C1 erau echipate cu motoare cu o capacitate de 125 cc si 15 cai putere, dar versiunea noua dispune de un motor electric alimentat de un acumulator Litiu-Ion. Totodata, componentele scuterului vor fi livrate de compania Vectrix.
Materialele folosite la construirea modelului au fost alese pentru a proteja conducatorul. Fata si spatele sunt protejate de bare metalice si materiale anti-soc. Spre deosebire de primul model, C1-E are centuri de siguranta.