Stiinta & Tehnologie

Batranul Clio, lider pe piata de importuri

Au trecut 8 ani de la lansarea Renault Clio si 4 de la introducerea pe piata a actualei Laguna . Cu toate acestea, cele doua modele ale constructorului francez raman in fruntea cursei masinilor cu cel mai mare lipici la romani. O prima explicatie ar fi pretul accesibil al ambelor autoturisme, dovada ca in ultimii doi ani o alta marca din categoria celor populare – Chevrolet – si-a facut loc, prin modelul Aveo, pana pe pozitia 3. Per ansamblu, vanzarile de autoturisme noi au crescut, in primele opt luni ale acestui an, cu 25%, ajungand la un total de 200.000 unitati. Dintre acestea, marcile de import cu cele mai mari vanzari dupa Renault (13.870 unitati) sunt Skoda (12.784), Volkswagen (9.434) si Peugeot (6.906) – ierarhie absolut identica celei de anul trecut. Cam la fel stau lucrurile si cu evolutia marcii autohtone Dacia, care a totalizat, prin gama Logan, 63.641 unitati, corespunzatoare unei cote de piata de 31,1 la suta. In intervalul analizat de APIA (Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile), Daewoo a vandut 11.980 autoturisme, corespunzator unei cote de piata din ce in ce mai scazute, de 5,8 la suta (in primele 8 luni ale lui 2006, cota de piata a marcii coreene era de 9,7 la suta). Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea