Stiinta & Tehnologie

#asigurare telefon mobil #say #aig

Asigurarea de telefon mobil disponibila si in Romania

, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, lanseaza in exclusivitate in Romania asigurarea de telefoane mobile.

Asigurarea se refera la pierderile materiale suferite de clientii Say ca urmare a producerii unei infractiuni de furt, furt calificat talharie, avand ca obiect material telefonul mobil achizitionat din magazinele Say.

Cine face asigurarea?

Asigurarea este emisa de catre Asiguratorul AIG Romania, prin intermediul Medins 2002 Broker de Asigurare si poate fi incheiata exclusiv prin intermediul retelei de magazine Say. Asigurarea se poate face doar pentru telefoanele cumparate in magazinele Say, contra sumei de 84 RON /an (echivalentul a 7 RON/luna).

"Asigurarea de telefon este un serviciu nou si indraznet, oferit in exclusivitate de Say pe piata din Romania si care poate avea un mare succes avand in vedere cazurile numeroase de furturi de telefoane mobile din tara noastra. Promisiunea Say la lansare a fost sa aducem mereu clientilor produse si servicii noi care le imbunatatesc si infrumuseteaza viata", a declarat Valeria Grama, Director de Marketing Say.

Cum se procedeaza?

In cazul unei daune, AIG Romania va despagubi asiguratul, prin intermediul magazinelor Say, inlocuindu-i telefonul mobil care i-a fost furat cu acelasi tip de telefon mobil. Daca acest telefon mobil nu mai este disponibil, el poate fi inlocuit cu un alt terminal avand aceleasi performante si functionalitati ca telefonul mobil asigurat anterior.

"In acest moment reteaua de magazine Say ofera pachete de produse si servicii unice in piata. Suntem inovativi si credem ca inovatia va fi elementul cheie care ne va diferentia. Inovatia este in centrul strategiei noastre si avem abilitatea sa aducem rapid in piata produse si servicii noi si atractive", a mai adaugat Valeria Grama.

Procedura in 7 pasi

Clientul cumpara telefonul din oricare dintre magazinele din reteaua Say. Cand este achizitionat are posibilitatea de a  opta pentru asigurarea pentru dispozitivul cumparat.

Odata incheiat un in magazin clientului i se elibereaza, un in care sunt explicati pasii ce trebuiesc urmati in cazul producerii evenimentului asigurat.

In caz ca evenimentul asigurat s-a produs (telefonul mobil a fost furat), clientul trebuie ca in maxim 48 de ore de la producerea incidentului sa faca o plangere la organul de politie in raza caruia s-a produs evenimentul.

Clientul are la dispozitie un numarul de telefon (specificat in certificatul de asigurare) la care poate suna sa semnaleze la AIG producerea acestui eveniment. De aici i se va comunica pas cu pas ce trebuie sa faca in continuare.

De aici asiguratul are nevoie de dovada ca i s-a inregistrat plangerea la Politie (copie dupa aceasta plangere) si factura de cumparare a telefonului (original sau copie), impreuna cu certificatul de asigurare (original sau copie). Toate acestea fi depuse personal sau trimise prin posta la serviciul desemnat de AIG sa gestioneze aceste plangeri si care este de asemenea specificat in certificatul de asigurare.

AIG cerceteaza cazul si in maxim 30 de zile (termenul maxim de solutionare, el poate fi insa si mai mic), clientului i se elibereaza o dovada scrisa a acestui caz.

Cu aceasta dovada clientul merge la oricare dintre magazinele din reteaua Say si primeste un nou telefon de acelasi tip, aceeasi valoare sau daca doreste unul mai scump. In acest caz va plati diferenta.

Autor: Andreea Dihel

Pentru a fi la curent cu cele mai recente lansari si informatii din domeniul telefoniei mobile aboneaza-te la Newsletterul Mobile.acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea