La o scurta incursiune prin orice mare sau real, mall sau hypermarket , este foarte vizibil ca anul acesta sarbatorile au venit mai devreme .
Sarbatorile de anul acesta au o sansa foarte mare sa se transforme din punct de vedere al cumparaturilor in cele mai non profit din ultimile doua decade, informeaza Smart Money. Retaileri precum Kmart, Wal-Mart si JC Penney incearca sa atraga clientii catre "spiritul cumparaturilor de sarbatori" cat mai repede cu putinta. In acest an, imediat dupa Halloween s-au gandit sa arunce pe piata ofertele menite sa apara in pragul sarbatorilor de Craciun. Spre exemplu Kmart. Retailerul a afisat preturile "de sarbatoare" inca din data de 2 noiembrie, impresionand cumparatorii care s-au gandit ca pana in decembrie mai sunt "doar patru saptamani" si e destul de avantajos sa isi faca mai devreme cumparaturile. Un alt retailer grabit, Blue Light, s-a gandit ca ar fi bine sa ofere din noiembrie reduceri de pana la 20% pentru brazii de Craciun si pentru anumite produse electronice pana la 25%.