Social

# dan condrea #Dan Condrea deces #sinucidere Dan Condrea #deces Dan Condrea

Verdict final! Care este cauza mortii lui Dan Condrea

Dosarul privind cauza mortii lui Dan Condrea, fostul patron Hexi Pharma, a fost inchis. Parchetul General a facut publice concluziile finale ale raportului de expertiza criminalistica, in urma careia reiese ca Dan Condrea s-a sinucis.

Dan Condrea, a murit in data de 22 mai, in urma unui accident rutier produs pe drumul dintre Corbeanca si Buftea, dupa ce masina pe care o conducea s-a izbit de un copac.

In urma expertizei tehnice a autoturismului a reiesit ca acesta nu avea defectiuni tehnice. Acest lucru a dus la concluzia ca moartea patronului de la Hexi Pharma a fost un act suicidal, a anuntat procurorul Cornelia Adriana Sandru, consilier personal al procurorului general al Parchetului de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie, potrivit libertatea.ro.

"S-a constatat prezenta urmelor de rulare cu o traiectorie oblica spre dreapta, in lungime de 53,2 m, pozitionate pe acostament si spatiul verde pe sensul de mers Tamas-Buftea. S-a constatat lipsa urmelor de franare sau de evitare a obstacolului copac.

Langa autoturism a fost gasita decedata o persoana de sex masculin. Personalul medical sosit cu doua ambulante a constatat decesul victimei, a carei identitate a fost stabilita ulterior ca fiind Dan AlexandruCondrea, inclusiv prin raportul de expertiza intocmit de Institutul de Criminalistica.

Raportul de autopsie medico-legala intocmit de serviciul de medicina legala Ilfov a concluzionat ca moartea a fost violenta, cauzata de leziuni traumatice, care s-au putut produce prin loviri de corpuri si planuri dure, cat si prin strivire de componentele unui autovehicul, urmare a unui impact cu un obstacol. La autopsie nu s-au constatat leziuni fara caracter vital sau care pot avea alt mecanism de producere decat cel mentionat.

Evenimentul rutier s-a produs in conditii de vizibilitate buna, carosabil uscat, fara denivelari sau obstacole pe directia de deplasare.

A fost identificata urma de rulare a autoturismului pana la locul impactului, fara a se constata prezenta unor urme de franare sau de evitare a obstacolului.

In zona in care a avut loc evenimentul rutier, la momentul respectiv nu erau alte autoturisme in deplasare sau stationare.

Date fiind concluziile raportului de expertiza criminalistica si ale raportului de expertiza tehnica, coroborate cu celelalte probe administrate in cauza, rezulta ca autoturismul, fara a avea defectiuni la sistemul de franare sau directie, avand viteza de peste 100 km/h si fara a i se actiona sistemul de franare, a intrat in coliziune cu obstacolul, ca urmare a actiunii soferului, care a schimbat directia de deplasare rectilinie inspre marginea carosabilului, desi o atare manevra era evident ca determina o stare de pericol grav si iminent, decesul reprezentand consecinta unui act suicidal.", se arata in raportul prezentat de Parchetul General.


 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea