Respectivul contract a avut o valoare initiala de 1.254.034,80 lei, adica 348.343 euro, la care se adauga taxa pe valoarea adaugata (TVA), in urma negocierilor ajungandu-se la un contract atribuit la o valoare de 622.000 lei plus TVA. Potrivit oficialilor din minister, anumite contracte de achizitie publica trebuie acordate prin negociere directa si nu prin licitatie din “ motive tehnice , artistice sau pentru motive legate de protectia unor drepturi de exclusivitate”, dupa cum anunta Realitatea TV.
In aceste zile au loc audierile factorilor de decizie din ministerul Mediului, de catre Comisia de ancheta a Camerei Deputatilor. Aceasta comisie analizeaza atribuirea directa de catre Ministerul Mediului a unui contract de publicitate in valoare de 500.000 de euro firmei Ars Advertising. Ieri la “comisia Nemirschi” au fost audiati ministrul Nicolae Nemirschi si secretarul general Virginia Stefanica, urmand ca in zilele viitoare sa fie chestionati sefii comisiilor si directiilor care au legatura cu licitatiile efectuate de minister.
In perioada 10-27 iulie, membrii Comisiei vor analiza documentele primite si vor prezenta propunerile pentru raportul final, iar in perioada 27-31 iulie vor fi reluate lucrarile in plenul Comisiei.