Social

Turismul romanesc - la mana reclamei

Delta Dunarii , Cimitirul vesel, Sfinxul , Brancusi, Dracula. Si diversitatea romaneasca. Acestea sunt simbolurile folosite de noua campanie de relansare a turismului romanesc: "Romania - Simply Surprising". Odata cu inlesnirea accesului turistilor straini in Romania prin integrarea tarii noastre in Uniunea Europeana, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului ( MTCT ) a simtit nevoia sa dea naturii o sansa. Sansa de a-si etala valorile. Desi clipul nu este difuzat de televiziunile din strainatate, campania ar putea urma modelul celei initiate de Croatia. In scurt timp de la difuzarea pe postul Eurosport a clipului care prezenta atractiile turistice ale Croatiei, statul balcanic a inceput brusc sa fie asaltat de vizitatori din toata Europa. Campania "Romania - Simply Surprising" se bazeaza pe puterea de convingere a unui clip dublat de mesaje in limba engleza. Asa cum o sugereaza si titlul, se pune accentul pe capacitatea naturii romanesti de a "naste" imprevizibil . (continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea