Doi transport feroviar. In afara de fluentizarea traficului, proiectul ar ajuta la parcurgerea anumitor distante intr-un timp mult mai scurt. Cei doi arhitecti considera ca proiectul necesita o investitie de un miliard de euro, afirmand ca acesta ar putea fi terminat in doi ani.
TER Bucuresti nu necesita demolari sau modificari, din punct de vedere urbanistic , folosind 90% din infrastructura existenta. Liniile ferate nu vor ingreuna circulatia rutiera, deoarece se vor intersecta cu foarte putine strazi, iar fiecare dintre acestea va fi prevazuta cu o statie de metrou, pentru a facilita traficul calatorilor. Proiectul va dispune de cinci linii ferate, legate de localitatile din afara Bucurestiului.
T1 va lega Gara de Nord cu Aeroportul Otopeni , T2, Statia Eroilor de orasul Videle, T3, Piata Unirii de comuna Vidra, T4, Costin Georgian de comuna Fundeni si T5, Gara de Nord de Branesti. Arhitectul Andrei Egli a fost contactat de o firma germana de constructii, pentru realizarea proiectului. Totusi, autoritatile locale nu au nici o reactie.
Reprezentantii Primariei Capitale nu au afirmat nimic despre acest proiect, de care Ludovic Orban, fost ministru al Transportului, s-a arata foarte incantat. "Nu e nimic nou. E un proiect la care s-au gandit si oamenii nostri. In minister sunt, oricum, specialisti care isi fac treaba constiincios", a declarat Claudiu Dumitrescu, director in Ministerul Transporturilor.