Social

# de unde cumperi haine # cu ce ne imbracam # fashionable by google #studiu google #haine online #cumparaturi online

STUDIU Cat de des ne cumparam haine. Te incadrezi?

Cat de des ne innoim garderoba si mai ales cum o facem? Surprinzator sau nu, mai toti am facut o achizitie vestimentara in ultima jumatate de an, fie de nevoie sau pentru ca ne-a atras o promotie "de neratat". 

Principalul motiv pentru cumpărarea de  produse și accesorii vestimentare/fashion este reînnoirea garderobei - înlocuim un articol pe care nu-l mai folosim sau nu ne mai place, arata un studiu efectuat de Google in cadrul proiectului Fashionable by Google. Două treimi dintre respondenți au indicat acest lucru. Nu doar nevoia este determinantă: o treimi cumpără pentru diferite ocazii, 1 din 5 pentru a urma tendințele modei, iar 14% sunt motivați de promoții.

Marea majoritate (80%) dintre cumpărătorii de produse de tip fashion sunt indeciși în privința brandului când încep să caute. Principalele sursele de informare sunt, în ordine, magazinele de haine (78%), internetul (68%), familia și prietenii (52%). În general, internetul și magazinele merg mână în mână: 3 din 5 cumpărători se informează atât online, cât și în magazine, online-ul fiind utilizat în principal pentru informații despre produse și comparare de prețuri. Dintre participanții la studiu, 41% caută online, iar apoi cumpără offline.

 

 90% dintre cei intervievați au achizitionat un articol sau accesoriu vestimentar în ultimele 6 luni. Cum? 77% au cumpărat direct din magazin, iar 23% au cumpărat online. 

În medie, cumpărătorii intră de 3 ori pe un site înainte de a decide ce să cumpere, in timp ce 6 din 10 cumpărători au nevoie de până la o săptămână de la prima căutare până realizează achiziția. 

41% caută online și cumpără offline. De ce:

  • 61% vor să probeze produsul înainte de a-l cumpăra
  • 38% nu erau siguri de material
  • 28% Nu știau ce măsura să aleagă
  • 32% Prețuri mai bune în magazin
  • 40% Online e mai ușor să compari prețurile

Studiul a fost realizat pentru Google Romania la sfarsitul anului 2014 de catre MillwardBrown România.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea