Social

Statiunile montane sucevene se branduiesc pe cont propriu

Principalele statiuni montane din judetul Suceava nu vor mai organiza manifestari turistice de anvergura similare in aceeasi perioada a anului pentru ca astfel de evenimente sa nu se suprapuna a anuntat, duminica, primarul municipiului Campulung Moldovenesc, Gabriel Constantin Serban. Serban a declarat ca, in cadrul constituirii brand-ului turistic pentru fiecare statiune montana suceveana, municipiul campulung moldovenesc a renuntat sa mai organizeze serbarile zapezii in conditiile in care acest tip de manifestare este un brand recunoscut al municipiului Vatra Dornei. El a spus ca, pentru ca zona montana a judetului Suceava sa aiba pe parcursul intregului an manifestari care sa atraga turisti, statiunile principale din judet vor organiza festivaluri in fiecare anotimp. Astfel, pentru perioada iernii, in municipiul Vatra Dornei vor fi organizate "Serbarile Iernii", manifestare care se deruleaza pe parcursul a opt saptamani cu diverse concerte si concursuri ale sporturilor de iarna, iar in municipiul Campulung Moldovenesc se va organiza, la inceputul lunii martie, Festivalul Primaverii . La sfarsitul lunii august-inceputul lunii septembrie, tot la Campulung Moldovenesc va fi organizat Festivalul Toamnei care va cuprinde un festival al fermierilor si unul al fructelor padurii, in timp ce in luna iunie va fi organizat, in statiunea Gura Humorului, festivalul orasului, ce contine diferite actiuni cu caracter national cum ar fi "Umor la Gura Humorului". Serban a declarat ca, astfel, toate aceste manifestari vor atrage turisti in cele trei statiuni montane de interes national ale judetului Suceava pe tot parcursul anului. "Pana acum, ne aflam intr-o falsa competitie, fiecare dorind sa atraga in zona sa turisti in perioadele de sezon, dar am considerat ca in Bucovina nu exista perioade de extrasezon si, in aceste conditii, trebuie ca fiecare statiune sa fie complementara celeilalte in tot decursul anului", a spus Serban. Potrivit primarului din Campulung Moldovenesc, cele trei statiuni montane sucevene trebuie sa-si creeze brand-uri legate de aceste festivaluri si impreuna sa constituie o parte a brand-ului Bucovina. "Bucovina nu inseamna doar mana stiri, ci si turism montan, turism de recreere sau turism de wellness. Incercam acum si suntem pe un trand ascendent in ceea ce priveste turismul de afaceri, multe firme mari sau asociatii profesionale organizand in zona intalniri ale firmelor respective sau conferinte si congrese", a spus Gabriel Constantin Serban.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea