Social

Sfaturi de vacanta, de la Protectia Consumatorului

Modificarea cu 10 procente a pretului initial, motiv intemeiat de reziliere a contractului. 

Protectia Consumatorilor a inceput sa verifice hotelurile si pensiunile deschise pentru mini-vacanta de 1 mai. Primele unitati de cazare au fost verificate inainte de Pasti, peste jumatate dintre acestea fiind gasite cu nereguli la cazare si alimentatia publica.

Odata cu deschiderea sezonului turistic, inspectorii ii avertizeaza pe turisti sa fie atenti la pachetele pe care le platesc, la conditiile de cazare si alimentatie. Ei spun ca orice neregula trebuie sesizata mai intai administratorului unitatii, care are obligatia sa o remedieze imediat.

Turistii pot refuza pachetele vandute de la agentiile care nu au licenta de turism sau sunt conduse de o persoana fara brevet de turism. Pachetele trebuie achizitionate in baza unui contract de comercializare , care sa contina informatii clare despre preturi si conditiile de prestare a serviciilor. Tarifele stabilite prin contract nu pot fi modificate ulterior decat daca acest lucrur este mentionat in contract si numai daca au loc variatii de pret la unele servicii speciale, cum ar fi transportul.

Totusi, in cazul in care pretul initial este majorat cu mai mult de 10 procente, indiferent de motive, turistul poate rezilia contractul cu agentia, aceasta avand obligatia de a rambursa toate platie efectuate de turist.


Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea