Social

Sexul vinde! Mass-media şi Revoluţia Sexuală

Cartea-oglindă a evoluţiei media din ultimii ani se numeşte sugestiv... "Sexul vinde". Cartea, scrisă de Rodger Streitmatter, a fost adusă în Romania la Editura Tritonic . Lucrarea a apărut în Statele Unite, în 2004, şi pune accentul pe "aventura mass- media de la reprimare la obsesie ". Autorul subliniază deosebirile dintre mass-media anilor '50 şi cea actuală. În 1953, atunci cand Lucy, personajul principal din serialul „I Love Lucy”, a rămas însărcinată, cenzorii le-au cerut producătorilor să nu folosească cuvantul “însărcinată”. Asta pentru a nu evoca telespectatorilor imagini cu un bărbat şi o femeie făcand sex. Acum, sexul a acaparat toate aspectele vieţii publice. După 50 de ani, sexul este prezent peste tot, de la panourile publicitare cu fotomodele aproape goale, pană la sărutul de maximă audienţă dintre Madonna şi Britney Spears. Streitmatter subliniază procesul prin care mass-media a ajutat la propagarea Revoluţiei Sexuale, conform Tritonic . De asemenea, autorul încearcă să puncteze şi aspectele pozitive ale acestui boom de sexualitate. Evoluţia media oferă părinţilor şi educatorilor o cale de a aborda subiecte dificile precum SIDA, identitatea sexuală şi comportamentul sexual adecvat al tinerilor.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea