Social

Second Life, in strategia de comunicare UE

In luna ianuarie, 54% dintre rezidentii Second Life erau europeni, in vreme ce americanii reprezentau 34,5% dintre locuitorii lumii virtuale cu acest nume. Dat fiind ca numarul total de utilizatori este de aproape 4 milioane, tot mai multi actori politici au devenit interesati de exploatarea potentialului Second Life . Mikolaj Dowgielewicz, purtatorul de cuvint al Comisiei Europene, a explicat pentru EUobserver ca deschiderea unui birou al Uniunii Europene in lumea virtuala e parte din eforturile Comisiei de a se apropia de cetatenii europeni. Asta pentru ca institutiile europene inca stau destul de prost la capitolul comunicare. CE este preocupata tot mai mult de cum pot oficialii europeni sa comunice prin Internet cu cetatenii lor, iar blogurile si Second Life sint doar exemple de astfel de metode. A doua viata a politicii Daca isi deschide o reprezentanta in Second Life, Comisia Europeana ar urma exemplul Suediei, prima tara care si-a deschis ambasada in lumea alternativa. La fel candidatii la alegerile prezidentiale din Franta, care desfasoara adevarate campanii electorale virtuale acolo. Impactul asupra publicului este mare, dovada ca in fata biroului de campanie al candidatului extremist Le Pen a fost organizat chiar un protest, cerindu-se inlaturarea acestuia din Second Life. Alt exemplu - ministrul italian pentru infrastructura a anuntat recent ca si-a cumparat cu 1.500 de dolari o insula in Second Life, de la o femeie de afaceri japoneza. El va folosi spatiul pentru a-si promova partidul - „Italia Valorilor“ si deja a instalat un steag cu insemnele partidului pe insula numita Neverland .

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea