Social

Schumacher a negociat cu McLaren!

Ron Dennis, managerul general al scuderiei McLaren Mercedes, a confirmat pentru revista „F1 Racing“ ca s-a incercat in trecut semnarea unui contract cu vedeta rivalilor de la Ferarri , Michael Schumacher . „Ne-am intilnit la Monaco in urma cu citiva ani pentru a discuta posibilitatea de a face jonctiunea“, a spus Dennis, adaugind ca anterior mai existasera negocieri la Suzuka. Multiplul campion mondial a refuzat oferta, hotarind sa parcheze la finalul carierei tot la boxele Ferrari. „Este evident ca talentul sau de pilot si calitatile scuderiei noastre nu au fost cauzele refuzului. Nici macar pretentiile sale salariale nu au fost un impediment. Problema principala a tinut de chestiuni financiare periferice“, a explicat bossul de la McLaren esecul tratativelor, facind referire la incompatibilitatile legate de sponsorii personali ai germanului. Intrebat daca regreta, Dennis a explicat: „Exista in viata lucruri la care ai vrea sa revii. Voi spuneti «daca»…, dar mie nu-mi place asa. Consider ca este contraproductiv sa gindim in acest mod“. Schumacher a ramas la scuderia italiana si dupa incheierea carierei de pilot, chiar daca se afla in boxele Ferrari doar la Grand Prix -urile din Europa si la evenimentele promotionale. Zilele acestea, dupa ce s-a bronzat la Miami, germanul s-a aflat in Polonia, la Poznan, pentru o aniversare legata de asocierea unei companii din domeniul petrolier cu producatorul italian de automobile. „Am stat cu familia mai mult timp, sint un om fericit. Nu ma mai atrage asa mult in acest moment pilotatul. Pare un lucru straniu, dar eu cred ca e ceva normal“, a declarat Schumacher. F1 face audienta si dupa Schumi O ancheta realizata de publicatia „Sport business“ a demonstrat ca Formula 1 l-a pierdut pe Schumacher, dar ca telespectatorii au ramas alaturi de acest sport. Pentru a ajunge la aceste concluzii, s-au masurat audientele dupa primele trei curse in cinci tari cu populatie numeroasa: Franta, Spania, Germania, Italia, Marea Britanie. Canalul spaniol Tele5 a avut audiente mai mari fata de anul trecut, 6,7 milioane de telespectatori urmarind Grand Prix-ul din Bahrain, cu un milion mai mult fata de editia precedenta. Tendinta similara in Italia, cu precizarea ca aici au fost 11,1 milioane de persoane care s-au uitat la cursa. In Franta, audientele au fost aceleasi, in timp ce in Germania au scazut in medie cu 10%. „Efectul Hamilton“ a crescut audientele in Marea Britanie cu 27%.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea