Social

#tratament #medici #sistem de sanatate #Telefonul Pacientului # reclamatii medicale

Romanii pot folosi, de astazi, Telefonul Pacientului pentru reclamatii medicale

Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice va lansa astazi Telefonul Pacientului, un proiect prin care romanii vor putea face reclamatii in cazul in care nu sunt tratati corespunzator de catre medici sau pot semnala nereguli din sistemul de sanatate.

Noul numar la care romanii pot face reclamatii in privinta institutiilor de sanatate este 0800.800.242, apel gratuit. In perioada 11-17 martie, Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice va organiza o campanie de informare nationala despre acest proiect.

"Traversam o perioada de schimbari in sistemul de sanatate, schimbari care trebuie atat intelese de pacientii romani, dar si adaptate nevoilor lor.

Zilnic, timp de opt ore, cineva va raspunde la numarul de telefon 0800.800.242, apel gratuit. Oricine poate apela la acest numar.

Cel care considera ca i s-au incalcat drepturile pacientului, cei care au fost nemultumiti de serviciile medicale pot cere ajutor aici. Daca sunt anumite reclamatii la care persoana de la telefon nu poate raspunde sau daca trebuie sa mergem la un anumit decident pentru a ne consulta, atunci problemele respective vor fi sintetizate pe categorii de prioritati si vom merge noi pentru a le semnala", a declarat Gheorghe Tache, presedinte COPAC.

Sursa foto: timetv.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea