Social

PSD-TV

Mircea Geoana a ajuns stapan absolut in spatiul virtual. Site-ul oficial al PSD ii este dedicat in intregime. Si, ca si cand n-ar fi fost de ajuns, PSD si-a facut si tv online.
 
Modul de prezentare, pe net, a partidelor politice iti arata, de multe ori, ceea ce nu se spune in cuvinte niciodata: felul in care se raporteaza ele la cetateni. PD are un site sters, fara sclipirea si umorul din timpul fostului sau presedinte. Dorinta democratilor de a fi considerati cei mai puternici si mai musculosi e atat de evidenta incat sunt de-a dreptul plicticosi. La PNL e un site varza. Dupa chipul si asemanarea partidului: fara sa fie prea structurat, usor improvizat si ostentativ, cam asa cum arata si guvernarea. PSD, in schimb, bate toate recordurile.

Prezentarea electronica a social democratilor il arata pe Mircea Geoana mai ceva ca un top model .

Geoana ne vorbeste si de pe prima pagina, si de pe ultima, in proportie de 80%. Restul e Cristian Diaconescu si doua, trei femei bagate sa acopere procentul. Geoana e si-n poze la fel. Adica, in tot si in toate. Care e aspiratia liderului PSD se vede cu ochiul liber. Dar cea mai ascunsa dorinta a PSD iese la iveala, tot pe net. PSD si-a facut televiziune! Se numeste PSD-TV si, evident, liderul Geoana este prezent si acolo ca un adevarat om de televiziune. Adica, de ce sa nu fie, daca alti lideri, precum Iliescu, Nastase si Dancu, evolueaza la liber pe bloguri?

PSD-TV este reflexul partidului unic. De multa vreme, PSD, indiferent cum s-a numit el in timp, si-a dorit o televiziune. A incercat sa puna stapanire cam pe toate de pe piata, intr-un fel sau altul, dar rotatia puterii l-a lasat de fiecare data cu ochii in soare. In ultima vreme se observa insa cum pesedistii s-au reorientat. Nu mai merg pe sistemul clasic, in care presau oamenii angajati in posturile de televiziune. Pur si simplu devin ei insisi vedete tv. Acum intra si pe spatiul online. Fascinatia sticlei este la fel de puternica, dupa cum era in anii ’90 cea a hartiei.

Sa-ti vezi numele tiparit era pe atunci similar cu ceea ce este acum o aparitie pe un tv, fie el online: dovada ca existi si contezi in cartile jocului politic. Pe langa cei care vor sa se stie bagati in seama mai sunt si cei care vor sa controleze mesajul. Un lider important al PSD, absent ani buni de pe ecran, spunea recent ca a decis sa iasa „pe sticla“ pentru a fi sigur ca se transmite mesajul corect catre telespectatori. Cu alte cuvinte, acesta simte nevoia sa controleze cuvintele, neputand fi sigur de prestatiile colegilor de partid.

Ce se intampla acum este un fenomen interesant si probabil se va dezvolta mult in perspectiva alegerilor uninominale din toamna. Netul si televiziunea sunt, de pe acum, instrumentele preferate de politicieni pentru a se evidentia si a iesi din pluton. Noroc ca cel putin spatiul virtual ii incape pe toti.
Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea