Social

Proprietarul brandului Gucci preia controlul Puma

Compania omului de afaceri francez François Pinault a ajuns sa detina 62% din actiunile producatorului german de articole sportive . PPR, compania miliardarului François Pinault, detine acum 62,1% din actiunile companiei germane producatoare de articole sportive. Astfel isi adauga brandul Pinault la o colectie care mai cuprinde Gucci, subsidiara a PPR, care mai detine brandurile de lux Yves Saint Laurent , Sergio Rossi, Boucheron, Botegga Veneta, Stella McCartney, Alexander McQueen si Balenciaga. euro PPR a cumparat primul pachet, de 27% din actiunile Puma , in aprilie, la pretul de 330 de euro pe actiune si a lansat o oferta pentru a cumpara si restul de actiuni pana la 11 iulie. Tranzactia a evaluat atunci compania germana la 5,3 miliarde de euro. Vanzarile Puma, al doilea mare producator de articole sportive din Europa, a crescut in ultimii sase ani de cinci ori. Analistii spun ca multi investitori Puma nu s-au grabit sa-si vanda actiunile pentru ca au considerat ca oferta francezilor era prea mica si sperau sa faca o afacere mai buna. Cu toate acestea, multi au renuntat la speranta de a primi un pret mai bun si au acceptat pretul oferit de PPR, care, in aprilie, depasea cu 19% cotatia de la bursa. Intr-un comunicat, Puma spune ca oferta PPR a fost corecta si ca acum spera ca, alaturi de francezi, sa investeasca in brand-building. Pe 12 iulie, dupa ce oferta PPR a expirat, actiunile Puma, care furnizeaza echipamentul campioanei mondiale la fotbal, Italia, au scazut sub 330 de euro, dar analistii spun ca francezii nu trebuie neaparat sa cumpere si restul. PPR nu mai este obligata sa faca o alta oferta publica pentru Puma, deoarece a depasit deja o participatie de 30%, stabilit de autoritatile germane. PPR vrea sa vanda Puma in SUA "Suntem foarte multu­miti de rezultatul final", a afirmat intr-un comunicat directorul general al PPR, François-Henri Pinault, citat de Bloomberg. Producatorul francez de lux a spus ca obiectivul sau imediat urmator este sa grabeasca deschiderea de noi magazine Puma pe pietele in formare si sa creasca prezenta brandului sportiv in Statele Unite ale Americii. Anul trecut, in octombrie, Puma a deschis al treilea sau magazin din New York, in Union Square, din Manhattan. "PPR isi poate acum implementa strategia si poate ajuta Puma sa se extinda, mai ales in SUA. Profitul Puma este foarte mare, pana la 15%, asa ca va creste si profitabilitatea PPR", spune Amandine Gerard, analist la Richelieu Finance din Franta, citata de Bloomberg.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea