Social

Premiere la Teatrul Act

Marti, 8 aprilie, ora 19.00 si miercuri, 9 aprilie, ora 19.00

NASUL dupa N.V. Gogol

Regia - Alexandru Dabija
Scenografia, video si Light Design - AndU Dumitrescu
Cu: Ada Milea si Bogdan Burlacianu
Muzica si versurile: Ada Milea si Bogdan Burlacianu

O productie: Teatrul National „Radu Stanca“, Sibiu (2007) - Teatrul ACT (2008)

Pretul biletelor: 20 lei si 15 lei (pret redus elevi, studenti si pensionari)
Durata: 60 min (fara pauza)

...in ce priveste genul spectacolului, accepti fara rezerve formula paradoxala a regizorului Alexandru Dabija, respectiv "99% teatru si 99% concert". (Eugenia Anca Rotescu, Observator Cultural, aprilie 2007)

Joi, 10 aprilie, ora 19.00 si vineri, 11 aprilie, ora 19.00

The Mercy Seat / Ziua de Apoi
de Neil LaBute

Traducerea: Mihaela Sirbu si Vlad Massaci
Regia - Vlad Massaci

Scenografia - AndU Dumitrescu
Cu: Mihaela Sirbu si Constantin Dita

O productie Teatrul Fara Frontiere

In colaborare cu Teatrul ACT si ArCuB

Pretul biletelor : 15 lei si 10 lei (pret redus elevi, studenti si pensionari)

Durata: 2 ore (fara pauza)

The Mercy Seat / Ziua de Apoi este al treilea text al dramaturgului american Neil LaBute care se joaca la Teatrul ACT, dupa premierele cu: Bash. O trilogie contemporana (2003) si The Shape of things / Forma lucrurilor (2004).

Scrisa in 2002, piesa a fost unul dintre primele raspunsuri ale dramaturgiei americane urmare evenimentelor din 11 Septembrie 2001 si este inspirat din fapte reale. Un barbat care lucra in una din cladirile World Trade Center supravietuieste pentru ca in dimineata atacurilor teroriste se afla in locuinta amantei sale. Spectacolul a avut premiera in Decembrie 2002, avandu-i in distributie pe Liev Schreiber si Sigourney Weaver .

Sambata, 12 aprilie, ora 19.00 si duminica, 13 aprilie, ora 19.00

QUIJOTE dupa Cervantes

Cu: Ada Milea si Bogdan Burlacianu

Muzica si versurile: Ada Milea si Bogdan Burlacianu

Pretul biletelor: 20 lei si 15 lei (pret redus elevi, studenti si pensionari)

" Iti trebuie un enorm curaj ca sa faci o dramatizare dupa Don Quijote de la Mancha, tocmai pentru ca umbra mitului literar planeaza asupra oricarei initiative de acest gen, amenintand sa o compromita din start. Dar, pentru un artist ca Ada Milea, tot ce conteaza este "chimia" secreta care o leaga de un subiect, o tema sau un personaj. Restul e inspiratie in stare pura si bucuria de a improviza, temperata apoi de precizia matematica fara de care acordurile muzicale, zgomotele si acele cuvinte alese pentru a spune pe scurt povestea nu s-ar putea topi unele in altele."


Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea